Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Кафедра Маркетинг : [462] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 261 to 280 of 462
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Обґрунтування стратегічних напрямів розвитку підприємства на ринку соківКрутікова, А. О.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2018Удосконалення товарної стратегії підприємства на ринку овочівАндрущенко, С. В.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна
2018Соціальна відповідальність бізнесу на ринку кондитерських цукрових виробівБончужна, Є. Ф.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2018Аналіз «колеса бренду» компанії «АВК»Бончужна, Є. Ф.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Модель BRAND WHEEL на прикладі ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат»Крюковська, К. І.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Складові айдентики бренду у формуванні конкурентних перевагБовкун, Г. О.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Роль бренду у формуванні комунікаційної стратегії підприємстваМостовий, О. Є.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Модель BRAND WHEEL на прикладі ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат»Крюковська, К. І.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2018Біхевіориська теорія поведінки споживачаВовк, І. В.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2018Дослідження ринку слабоалкогольних напоїв в УкраїніВовк, І. В.; Вертегел, Сергій Якович; Вертегел, Сергей Яковлевич; Vertehel, Serhii
2019Когнитивно-креативная карта города как драйвер развития новой культурной политики и культурного планированияОлексенко, Роман Иванович; Олексенко, Роман Іванович; Oleksenko, Roman; Афанасьева, Л.
2016Сутність та особливості маркетинового планування конкурентоспроможності продукціїШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2016Інституціональне середовище сталого розвиткуСокіл, Олег Григорійович; Сокол, Олег Григорьевич; Sokil, Oleh
2003Оценка экономической эффективности внедрения маркетинга на предприятииНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2017Маркетингове дослідження ринку плодів та ягід УкраїниДемко, Валентина Сергіївна; Демко, Валентина Сергеевна; Demko, Valentyna; Куліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana; Мітков, Василь Борисович; Митков, Василий Борисович; Mitkov, Vasyl
2017Сучасний стан ринку соняшникової олії та перспективи його розвиткуАрестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana; Арестенко, В. В.
2018Управління прибутком на підприємствах хлібопекарської галузіЛегеза, Дар'я Георгіївна; Легеза, Дарья Георгиевна; Legeza, Daria
2018Роль переговорів в процесі надання консалтингових послугСерських, Надія Сергіївна; Серских, Надежда Сергеевна; Serskykh, Nadiia
2018PR-технології в системі маркетингових комунікаційВертегел, Сергій Якович; Вертегел, Сергей Яковлевич; Vertehel, Serhii
2019Факторы формирования покупательского выбора молодежиЛебедка, А. А.; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Konovalenko, Anastasiia
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 261 to 280 of 462