ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6404
Title: Когнитивно-креативная карта города как драйвер развития новой культурной политики и культурного планирования
Authors: Олексенко, Роман Иванович
Олексенко, Роман Іванович
Oleksenko, Roman
Афанасьева, Л.
Keywords: мәдени карта;қала;мәдениет;стратегия;мәдени саясат;мәдени жоспарлау;индивид;қоғам;мәдени агенттер;жаһандану;креативтілік;тұжырымдама;мәдени вектор;культурная карта;город;культура;стратегия;культурная политика;культурное планирование;индивид;общество;культурные агенты;глобализация;креативность;концепция;культурный вектор;cultural map;city;culture;strategy;cultural policy;cultural planning;individual;society;cultural agents;globalization;creativity;concept;cultural vector
Issue Date: 2019
Series/Report no.: ХI Международная научно-практическая конференция – «Трансформация опыта менеджмента агробизнеса Европейского Союза в Казахстан и страны Центральной Азии», «Дулатовские чтения – 2019»;(С. 160-163)
Abstract: RZ: Мақалада қаланы когнитивті-креативті карталау мәселесі ӛзекті болды. Карталау принциптері мен әдістері нақтыланды. Бүгінгі күні мәдениетті дамытудың экономикалық стратегияларын іске асыру қалаларды жаңғырту және дамыту стратегиясын әзірлеудің бірінші жоспарында тұр. Жауап беруші: толыкбаев алмас умирбекович Қазақстан Премьер-Министрі Кәрім Мәсімов отандық планшетті компьютерді тӛрт қазақстандық компаниямен бірлесе отырып ӛндіру мәселесін жетілдіру жӛнінде тапсырма берді. RU: В статье актуализирован вопрос когнитивно-креативного картирования города. Уточнены принципы и методы картирования. На сегодняшний день реализация экономических стратегий развития культуры находится на первом плане выработки стратегии возрождения и развития городов. Такая маркетинговая политика города включит в его экономику саму культуру. EN: The article actualizes the issue of cognitive-creative mapping of the city. The principles and methods of mapping are specified. To date, the implementation of economic strategies for the development of culture is at the forefront of developing a strategy for the revival and development of cities. Such a marketing policy of the city will include the culture itself in its economy.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6404
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дулатовские чтения 2019 1 часть-160-163 (1).pdf413.25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.