Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6274
Назва: Оценка экономической эффективности внедрения маркетинга на предприятии
Автори: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Ключові слова: маркетинг;сбытовая деятельность;фактор;издержки;показатель;финансовое состояние;прибыльность
Дата публікації: 2003
Видавництво: ДНУ
Серія/номер: Економіка: проблеми теорії та практики: збірник наукових праць;Вип. 186,т. III (С. 769-777)
Короткий огляд (реферат): Статья является результатом исследования вопроса оценки эффективности внедрения маркетинга на предприятии, представляет расчетные показатели, характеризующие работу всего предприятия и службы маркетинга, в частности.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6274
Розташовується у зібраннях:Кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22......Днепр 2003.pdf336.83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.