Аналіз «колеса бренду» компанії «АВК»
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Бренд - це обличчя фірми на ринку, невід’ємна складова успішної маркетингової компанії. Від правильного позиціонування товару залежить розробка бренду. Починаючи роботу над брендом спочатку розробляють сутність та ідентичність. Ідентичність бренду являє собою той ідеальний зміст, яким, з точки зору виробників, має сприйматися зміст бренду споживачами. Однак сприйняття бренду споживачами завжди відрізняється від розробленого уявлення. Тому завдання брендингу полягає в тому, щоб, правильно вимірюючи споживче сприйняття марки і вміло керуючи маркетинговими комунікаціями, намагатися досягти максимального збігу запланованого та сприйманого образів бренду.