ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6449
Title: Біхевіориська теорія поведінки споживача
Authors: Вовк, І. В.
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Keywords: поповедінка споживача
респондентна поведінка
оперантна поведінка
біхевіориська терія
Issue Date: 2018
Publisher: Нац. метал. академія України
Series/Report no.: Актуальні проблеми економіки та управління в епоху глобальних викликів і загроз: зб. мат.-ліввсеукр. наук.-практ. конф., Дніпро, 26-27 квіт. 2018 р. В 2-х т.;Т. 1
Abstract: Біхевіоризм – напрямок в американській психології ХХ століття, який зводить психіку до різних форм поведінки, що розглядається як сукупність реакцій організму на стимули зовнішнього середовища. Особистість людини, з погляду біхевіоризму, є ні що інше, як сукупність поведінкових реакцій, властивих даній людині.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6449
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3......Вовк_тези_(1).pdf216,56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.