Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6457
Title: Модель BRAND WHEEL на прикладі ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат»
Authors: Крюковська, К. І.
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Keywords: брендинг;внутрішній ринок;Brand-wheel;бренд-менеджмент
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Стратегічні перспективи розвитку промислових регіонів України в умовах економічної турбулентності: Всеукр. студент. науково-практ. конф.(Маріуполь, 10 січня 2019 р.): тези доп. ДВНЗ«ПДТУ»;(С. 194-195)
Abstract: інтелектуальної власності та ефективного просування, що неможливо без брендингу. Бренд – це один з найсильніших інструментів сучасного маркетингу, це засіб підвищення конкурентоспроможності та умова стабільного функціонування підприємства на ринку. Бренд потребує постійних капіталовкладень як на рекламу, так і на формування позитивної реакції споживача, а отже це вимагає розробки і застосування релевантних моделей брендингу.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6457
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5....ВСНПК_ЕП_Марiупол__2019-Крюковская.pdf433.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.