Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6551
Title: Обґрунтування стратегічних напрямів розвитку підприємства на ринку соків
Authors: Крутікова, А. О.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: ринок соків;ТОВ «Трина»;маркетингова стратегія;економічна ефективність
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 158-159)
Abstract: У сучасних умовах господарювання перед підприємствами з виробництва фруктових та овочевих соків гостро постає проблема економічного зростання, що пов’язано з реалізацією маркетингової стратегії. Ринок споживання соків в Україні значно менше порівняно до середньоєвропейським, що є передумовою збільшення попиту на сік у найближчі роки. Успішна реалізація маркетингової стратегії спрямована на досягнення мети фірми з урахуванням власних можливостей, а також факторів навколишнього середовища. Саме ефективна маркетингова стратегія допоможе підприємству функціонувати у несприятливому зовнішньому середовищі.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6551
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf265.19 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.