Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Кафедра Маркетинг : [462] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 201 to 220 of 462
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Обґрунтування вибору каналів збуту продукції молокопереробних підприємствШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробівШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Логистическое управление запасами в формировании ассортиментной политики предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2019Обоснование и выбор маркетинговой стратегии развития предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2019Визначення споживчого статусу дитини у маркетингу продуктів харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Маркетингове управління проектамиАрестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana
2019Перспективи розвитку інтегрованої та нефінансової звітностіСокіл, Олег Григорійович; Сокол, Олег Григорьевич; Sokil, Oleh
2019Маркетингове дослідження діяльності ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на ринку ковбасних виробівКуліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2016Механізм реалізації маркетингової товарної стратегії підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Вплив культурних чинників макросередовища ринку продуктів харчування на споживчу поведінку дітей шкільного вікуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Інноваційна політика реального сектору економіки як драйвер розвитку УкраїниОртіна, Ганна Володимирівна; Ортина, Анна Владимировна; Ortina, Hanna
2019Підготовка креативно-інноваційних підприємців як драйвер розвитку креативно-знаннєвої економікиОлексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2018Контракт як формальна процедура в консалтинговій практиціСерських, Надія Сергіївна; Серских, Надежда Сергеевна; Serskykh, Nadiia
2018Стратегічний розвиток сільськогосподарських підприємств в умовах євроінтеграціїЛегеза, Дар'я Георгіївна; Легеза, Дарья Георгиевна; Legeza, Daria
2019Сучасні тенденції розвитку ринку солодкої кукурудзиЛегеза, Дар'я Георгіївна; Легеза, Дарья Георгиевна; Legeza, Daria; Пожидаєва, І. С.
2019Інструменти маркетингу при реалізації нішевих культур: коріандрЛегеза, Дар'я Георгіївна; Легеза, Дарья Георгиевна; Legeza, Daria; Пазенко, П. О.
2019Ринок спецій в Україні: аніс, фенхель, коріандрЛегеза, Дар'я Георгіївна; Легеза, Дарья Георгиевна; Legeza, Daria; Обіход, В. Ю.
2019Стан та тенденції розвитку ринку аґрусу в УкраїніЛегеза, Дар'я Георгіївна; Легеза, Дарья Георгиевна; Legeza, Daria; Ніколаєнко, О. О.
2019Розвиток ринку часнику як нішевої культуриЛегеза, Дар'я Георгіївна; Легеза, Дарья Георгиевна; Legeza, Daria; Краєва, О. В.
2019Сучасний стан виробництва та реалізації смородини в УкраїніЛегеза, Дар'я Георгіївна; Легеза, Дарья Георгиевна; Legeza, Daria; Дударєва, А. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 201 to 220 of 462