ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8226
Title: Вплив культурних чинників макросередовища ринку продуктів харчування на споживчу поведінку дітей шкільного віку
Authors: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Keywords: серодовище ринку продуктів харчування
громадське хачування
макромаркетингове середовище
ринок продуктів харчування
споживча поведінка дітей
Issue Date: 2019
Series/Report no.: The 1st International scientific and practical conference “Topical issues of the development of modern science” (September 18-20, 2019);P. 255-260
Abstract: У статті розглянуто ключові тенденції зміни культурного середовища ринку продуктів харчування та пов’язаною з цим діяльністю закладів громадського харчування. Охарактеризовано вплив зміни культурних чинників зовнішнього макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування на споживчу поведінку дітей шкільного віку
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8226
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
article.pdf889,21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.