Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8615
Title: Визначення споживчого статусу дитини у маркетингу продуктів харчування
Authors: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Keywords: споживча поведінка;маркетинг;потреби;дитяче харчування;споживач;ринок;consumer behavior;marketing;needs;kids food;consumer;market;market segment;consumer status
Issue Date: 2019
Publisher: ФОП Однорог Т. В.
Series/Report no.: Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції: матеріали міжнародного науково-практичного форуму (21-22 червня 2019 р.) Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного;Ч. 2 (С. 188-190)
Abstract: UK: Враховуючи положення чинного законодавства України, за результатами проведеного аналізу можна зробити висновок про те, що споживачем на ринку продуктів харчування для дітей виступає дитина від 6 до 18 років, яка купує, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукти харчування для особистих потреб. Тож така категорія споживачів може розглядатись як повноцінний суб’єкт маркетингу при визначенні маркетингової стратегії суб’єктів господарювання. EN: The article describes the results of the analysis of the consumer status of children in the food market based on the norms of the current legislation of Ukraine. It is concluded that a child of 6-18 years old can be considered as a consumer and a subject of marketing.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8615
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.