Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8517
Title: Маркетингове дослідження діяльності ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на ринку ковбасних виробів
Authors: Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: маркетингові дослідження;маркетингове середовище;ковбасні вироби;товарна стратегія;marketing research;marketing environment;alternatives;sausage products market;commodity strategy
Issue Date: 2019
Publisher: ФОП Однорог Т. В.
Series/Report no.: Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції: матеріали міжнародного науково-практичного форуму (21-22 червня 2019 р.) Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного;Ч. 2 (С. 49-51)
Abstract: UK: Найважливішими проблемами розвитку будь-якого підприємства є забезпечення безупинного розвитку, завоювання ринкових позицій та оволодіння конкурентними перевагами. Для успішної діяльності підприємства необхідно проводити маркетингові дослідження та визначати альтернативи розвитку на функціонуючому ринку. В сучасних ринкових умовах, з посиленням конкурентної боротьби, роль маркетингових досліджень діяльності підприємства різко зростає. EN: The article presents the results of marketing research activity of enterprise on the sausages market. The research was conducted taking into account the factors of the marketing environment of the market. The results of the research identified strategic alternatives for the development of the enterprise in the market of sausage products.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8517
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.