Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8914
Title: Обґрунтування вибору каналів збуту продукції молокопереробних підприємств
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: збут продукції;метод аналізу ієрархій;продаж продукції
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (Херсон 16-18 жовтня 2019 р.);(С. 200-201)
Abstract: Важливим етапом формування маркетингової стратегії є прийняття управлінського рішення щодо вибору каналу збуту продукції який буде прибутковим та конкурентоспроможним для реалізації продукції підприємства. Універсальним математичним інструментом для цього є метод аналізу ієрархій. Метод аналізу ієрархій – це систематична процедура, що ґрунтується на ієрархічному поданні елементів, які визначають суть проблеми.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8914
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf321.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.