Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 45 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Необхідність генерування інноваційних ідей на основі інтрамаркетингуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2014Определяющие особенности сбыта продукции предприятий сельскохозяйственного машиностроения УкраиныНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2013Формирования маркетинговой товарной стратегии в инновационном развитии предприятийГрибачева, А. В.; Кулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tetiana
2012Аналіз причин необхідності маркетингових об’єднань виробників при виході на зовнішні ринкиНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2017Применение консолидированного маркетинга для решения проблем сбыта продукции предприятий сельскохозяйственного машиностроения УкраиныМихайлова, Л. И.; Нехай, Виктория Васильевна; Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
2017Методи усунення організаційних проблем збуту продукції сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2011Маркетингова політика різних форм малого бізнесу у сільському господарствіЯворська, Тетяна Іванівна; Яворская, Татьяна Ивановна; Yavorska, Tetiana
2012Систематичний і ефективний маркетинг – засіб підвищення культури підприємницької діяльностіНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2016Конкурентоспроможність підприємств кондитерської галузіЛєбєдєва, І. Г.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2014Використання форм та засад діяльності інтегрованих корпоративних структур бізнесу у процесі формування інноваційної політики розвитку маркетингу: теоретичний аспектНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia