Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6187
Title: Використання форм та засад діяльності інтегрованих корпоративних структур бізнесу у процесі формування інноваційної політики розвитку маркетингу: теоретичний аспект
Authors: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Keywords: маркетинг;конкурентоспроможність підприємств;технології виробництва;інноваційна активність;використання управлінських технологій;удосконалення управління підприємством;консолідація маркетингу;аутсорсинг операцій
Issue Date: 2014
Series/Report no.: Проблеми та тенденції формування соціально-інноваційної політики сталого розвитку держави, регіонів, підприємств : колективна монографія;С. 63-69
Abstract: В наш час багато уваги приділяється в економіці технологічному переоснащенню. Саме воно сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємств. Крім удосконалення технологій виробництва (найчастіше саме ці технології приймаються першочерговими) значна увага приділяється покращенню технологій управління. Виникає потреба у зміні методів освоєння ринку, покращення збуту. Але інноваційна активність у цьому напрямку поки що не просліджується як система, але потребує належної уваги
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6187
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.......Нехай_ мон Павлогр 14.pdf251.85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.