Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6178
Title: Аналіз причин необхідності маркетингових об’єднань виробників при виході на зовнішні ринки
Authors: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Keywords: збут;консолідація;маркетинг;машинобудування;підприємство;sale;consolidation;marketing;engineer;enterprise
Issue Date: 2012
Series/Report no.: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 1 (17), т. 2 (С. 64-71)
Abstract: UK: Визначено значення маркетингових об’єднань для виробничих підприємств, які приймають участь у зовнішньоекономічній діяльності. EN: The values of marketing associations are certain for productive enterprises, hat take part in foreign economic activity.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6178
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12....... ТГАТУ Нехай Аналіз причин.pdf316.97 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.