Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6178
Назва: Аналіз причин необхідності маркетингових об’єднань виробників при виході на зовнішні ринки
Автори: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Ключові слова: збут;консолідація;маркетинг;машинобудування;підприємство;sale;consolidation;marketing;engineer;enterprise
Дата публікації: 2012
Серія/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 1 (17), т. 2 (С. 64-71)
Короткий огляд (реферат): UK: Визначено значення маркетингових об’єднань для виробничих підприємств, які приймають участь у зовнішньоекономічній діяльності. EN: The values of marketing associations are certain for productive enterprises, hat take part in foreign economic activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6178
Розташовується у зібраннях:Кафедра Менеджменту та публічного адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12....... ТГАТУ Нехай Аналіз причин.pdf316.97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.