Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5581
Title: Необхідність генерування інноваційних ідей на основі інтрамаркетингу
Other Titles: Generation of innovative ideas on the basis of intramarketing
Authors: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Keywords: маркетинг
інновації
інтрамаркетинг
генерування ідей
бізнес
інноваційний маркетинг
фазовий аналіз
marketing
business
innovations
innovative marketing
intramarketing
phase analisis
Issue Date: 2017
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);Вип. № 4 (40); №3 (35)
Abstract: UK: У статті розглянуто ключові тенденції, що спостерігаються в Україні та формують основні аспекти бізнес-середовища. Охарактеризовано причини ускладнення функціонування малого та середнього бізнесу та різних фазах, доведено необхідність пошуку нових підходів до формування конкурентних переваг на основі інноваційного маркетингу. Доведено роль інтрамаркетингу у можливості визначення напрямів посилення потенціалу підприємства за рахунок інноваційності процесу генерування бізнес-ідей. EN: The articles defines the place of innovation marketing in the process of the formation of competitive advantages.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5581
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0077-35-44.pdf176,06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.