Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5581
Название: Необхідність генерування інноваційних ідей на основі інтрамаркетингу
Другие названия: Generation of innovative ideas on the basis of intramarketing
Авторы: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Ключевые слова: маркетинг
інновації
інтрамаркетинг
генерування ідей
бізнес
інноваційний маркетинг
фазовий аналіз
marketing
business
innovations
innovative marketing
intramarketing
phase analisis
Дата публикации: 2017
Издательство: ТДАТУ
Серия/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);Вип. № 4 (40)
Краткий осмотр (реферат): UK: У статті розглянуто ключові тенденції, що спостерігаються в Україні та формують основні аспекти бізнес-середовища. Охарактеризовано причини ускладнення функціонування малого та середнього бізнесу та різних фазах, доведено необхідність пошуку нових підходів до формування конкурентних переваг на основі інноваційного маркетингу. Доведено роль інтрамаркетингу у можливості визначення напрямів посилення потенціалу підприємства за рахунок інноваційності процесу генерування бізнес-ідей. EN: The articles defines the place of innovation marketing in the process of the formation of competitive advantages.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5581
Располагается в коллекциях:кафедра Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
0077-35-44.pdf176,06 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.