Систематичний і ефективний маркетинг – засіб підвищення культури підприємницької діяльності
Вантажиться...
Дата
Автори
Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
UK: Обгрунтовано запровадження систематичного маркетингового управління на базі консолідації маркетингових зусиль підприємств однієї або декількох галузей, об’єднаних спільними проблемами. Визначено принципи та цілі таких об’єднань, обґрунтована їх ефективність у сучасних умовах господарювання галузі сільськогосподарського машинобудування, вказано на етичну складову взаємодій та на засади опанування та закріплення ринкової влади. RU: Обосновано внедрение систематического маркетингового управления на базе консолидации маркетинговых усилий предприятий одной или нескольких отраслей, объединенных общими проблемами. Определены принципы и цели таких объединений, обоснована их эффективность в современных условиях хозяйствования отрасли сельскохозяйственного машиностроения, указано на этическую составляющую во взаимодействиях и на принципы овладения и закрепления рыночной власти. EN: Introduction of systematic marketing management is grounded on the base of consolidation of marketings efforts of enterprises of one or a few industries, incorporated general issues. Principles and aims of such associations are certain, their efficiency is grounded in the modern terms of khokhyaystvovaniya industry of agricultural engineer, it is indicated on an ethics constituent in cooperations and on principles of capture and fixing of market power.
Опис
Ключові слова
етика взаємодії, ефективність, консолідація, маркетинг, результативність, систематизація зусиль, стратегія, управління, этика взаимодействия, эффективность, консолидация, результативность, систематизация усилий, стратегия, управление, ethics of menage, efficiency, consolidation, marketing, effectiveness, systematization of efforts, strategy, management