ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6182
Title: Систематичний і ефективний маркетинг – засіб підвищення культури підприємницької діяльності
Other Titles: Систематический и эффективный маркетинг - средство повышения культуры предпринимательской деятельности
Systematic and effective marketing- mean of increase of culture of entrepreneurial activity
Authors: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Keywords: етика взаємодії
ефективність
консолідація
маркетинг
результативність
систематизація зусиль
стратегія
управління
этика взаимодействия
эффективность
консолидация
результативность
систематизация усилий
стратегия
управление
ethics of menage
efficiency
consolidation
marketing
effectiveness
systematization of efforts
strategy
management
Issue Date: 2012
Series/Report no.: Вісник Запорізького національного університету : збірник наукових праць;№ 4 (16) (С. 46-53)
Abstract: UK: Обгрунтовано запровадження систематичного маркетингового управління на базі консолідації маркетингових зусиль підприємств однієї або декількох галузей, об’єднаних спільними проблемами. Визначено принципи та цілі таких об’єднань, обґрунтована їх ефективність у сучасних умовах господарювання галузі сільськогосподарського машинобудування, вказано на етичну складову взаємодій та на засади опанування та закріплення ринкової влади. RU: Обосновано внедрение систематического маркетингового управления на базе консолидации маркетинговых усилий предприятий одной или нескольких отраслей, объединенных общими проблемами. Определены принципы и цели таких объединений, обоснована их эффективность в современных условиях хозяйствования отрасли сельскохозяйственного машиностроения, указано на этическую составляющую во взаимодействиях и на принципы овладения и закрепления рыночной власти. EN: Introduction of systematic marketing management is grounded on the base of consolidation of marketings efforts of enterprises of one or a few industries, incorporated general issues. Principles and aims of such associations are certain, their efficiency is grounded in the modern terms of khokhyaystvovaniya industry of agricultural engineer, it is indicated on an ethics constituent in cooperations and on principles of capture and fixing of market power.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6182
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15..... Нехай В Систематичний і еф.pdf400,83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.