Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11688
Title: Маркетингова політика різних форм малого бізнесу у сільському господарстві
Authors: Яворська, Тетяна Іванівна
Яворская, Татьяна Ивановна
Yavorska, Tetiana
Keywords: маркетинг;маркетингова політика;сільське господарство;малий бізнес;особисте селянське господарство
Issue Date: 2011
Series/Report no.: Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З.Гжицького. Серія «Економічні науки»;Т. 13, № 1 (47), ч. 2 (С. 407-414)
Abstract: UK: Розглянуто сутність та особливості сільськогосподарського маркетингу. Проведена характеристика елементів маркетингу та інструментів маркетингової політики у діяльності суб’єктів малого бізнесу у сільському господарстві. EN: Essence and features of the agricultural marketing is considered. The con-ducted description of elements of marketing and instruments of marketing policy is in activity of subjects of small business in agriculture.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11688
Appears in Collections:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.1.pdf212.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.