Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 91-100 of 113 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Удосконалення збутової стратегії підприємстваСтрюк, О. Л.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробівШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia; Сокіл, Яна Сергіївна; Сокол, Яна Сергеевна; Sokil, Yana
2018Обґрунтування стратегічних орієнтирів розвитку підприємства на ринку овочівШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Розробка товарної стратегії підприємства сокової галузіКрутікова, А. О.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Маркетингове дослідження споживчих переваг овочевої продукціїЛебедка, А. А.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Стратегия диверсификации производства как направление развития сельскохозяйственных предприятийШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2018Маркетинговое исследование деятельности предприятия на рынке сухих завтраковБрицын, А. А.; Шквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2015Стратегія розробки нового товару на ринку соківШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Обоснование выбора маркетинговой стратегии овощеводческого предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia; Шрамко, Александр Владимирович; Шрамко, Олександр Володимирович; Shramko, Oleksandr