Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8952
Title: Удосконалення збутової стратегії підприємства
Authors: Стрюк, О. Л.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: збутова стратегія;маркетингова стратегія;ПАТ «Звенигородський сироробний комбінат»
Issue Date: 2019
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Збірник тез доповідей Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів і студентів ТДАТУ (18-22 лист. 2019 р.);(С. 101)
Abstract: Збутова стратегія підприємства є важливою частиною маркетингових стратегій. Для підприємства вибір збутової стратегії є стратегічним рішенням в області збуту, яке повинно відповідати очікуванням обслуговується сегмента і цілям комерційної діяльності підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8952
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf263.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.