Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8944
Title: Маркетингове дослідження споживчих переваг овочевої продукції
Authors: Лебедка, А. А.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: плоди та овочі;овочева продукція;дослідження поведінки споживачів
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (31 жовт. 2019 р.);(С. 609-612)
Abstract: Плоди та овочі є одним з найважливіших харчових продуктів щоденного раціону харчування людини. Це основне джерело забезпечення організму людини вітамінами, мінеральними речовинами, органічними кислотами, легко засвоєними вуглеводами, ферментними і іншими речовинами. Забезпечення належної якості свіжих і перероблених плодів і овочів на споживчому ринку є в даний час надзвичайно важливим завданням.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8944
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf291.65 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.