Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7433
Title: Розробка товарної стратегії підприємства сокової галузі
Authors: Крутікова, А. О.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: товарна стратегія
ТОВ «Трина»
виробництво соків
упаковки Bag-in-Box
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: зб. матеріалів Міжвузівськой студентської наук.-практ. конф. (28-29 травня 2019р.);С. 180-184
Abstract: Розробка стратегії підприємства є необхідною умовою його успішного розвитку у довгостроковій перспективі. Безсумнівно, що тільки стратегічні цілі визначають напрямки розвитку підприємства. Важливо й те, що в ході розробки стратегії формується місія підприємства, цілі, маркетингова, інвестиційна, кадрова політика.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7433
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf201,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.