Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5404
Title: Стратегія розробки нового товару на ринку соків
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: стратегія;маркетингові дослідження;сік;виробництво соків
Issue Date: 2015
Series/Report no.: Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції "Тренди та інновації в сучасній економіці": тези доповідей;Ч. 4 (С. 240-244)
Abstract: У ринкових умовах господарювання успіх підприємства на ринку в першу чергу залежить від продукту, який виробляє підприємство, його особливостей і переваг. Впровадження нового товару є головною формою адаптації підприємства до мінливих факторів ринкового середовища та підтримки його конкурентної позиції. Тому детально розроблена і добре спланована стратегія розробки нового товару займає центральне місце в рамках загальноїмаркетингової стратегії будь-якого підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5404
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-240-244.pdf384.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.