Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Subject маркетингова стратегія

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Корпоративний маркетинг сучасної епохиСкляров, Роман Васильович; Скляров, Роман Васильевич; Skliarov, Roman; Мальчев, Б. Р.
2019Маркетингове дослідження ринку плодів Запорізької областіСкачков, С. В.; Куліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2020Обоснование выбора маркетинговой стратегии овощеводческого предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia; Шрамко, Александр Владимирович; Шрамко, Олександр Володимирович; Shramko, Oleksandr
2019Обґрунтування вибору маркетингової стратегії молокопереробного підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2018Обґрунтування стратегічних напрямів розвитку підприємства на ринку соківКрутікова, А. О.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Роль маркетингових досліджень в системі планування обсягів виробництва і збутуБондаренко, К. С.
2020Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Удосконалення збутової стратегії підприємстваСтрюк, О. Л.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2016Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємствГриднєва, Д. Ю.; Куліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2014Формування маркетингової стратегії туристичних підприємствШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia