Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12833
Title: Маркетингове дослідження ринку плодів Запорізької області
Authors: Скачков, С. В.
Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: ринок плодів;виробництва плодово-ягідної продукції;садівництво;Запорізька область;маркетингова стратегія
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: збірник тез Міжвузівської студентської науково-практичної конференції;(С. 210-215)
Abstract: Тільки на засадах комплексного системного підходу до визначення розвитку галузі садівництва можна забезпечити подальше збільшення валового виробництва плодово-ягідної продукції та рівнів товарності й рентабельності виробництва.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12833
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25.pdf197.64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.