Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15344
Title: Роль маркетингових досліджень в системі планування обсягів виробництва і збуту
Authors: Бондаренко, К. С.
Scientific director: Нестеренко, Світлана Анатоліївна
Нестеренко, Светлана Анатольевна
Nesterenko, Svitlana
Keywords: роль маркетингових досліджень;маркетинг підприємства;маркетингова стратегія
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів. За підсумками наукових досліджень 2020 року. Факультет економіки та бізнесу (Мелітополь, 9-18 листопада 2020 р.);С. 203-204
Abstract: Ефективна маркетингова стратегія може бути розроблена лише після детального вивчення асортиментного складу конкурентів, якісних характеристик, етапів життєвого циклу, рівня сучасності й актуальності їх продукції. Це послужить основою для формування фірмової маркетингової тактики просування товарів, виграшне позиціонування останніх на ринку, акумулюючи стабільну клієнтську базу й стимулюючи все нових споживачів до покупки.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15344
Appears in Collections:Публікації студентів

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.