Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13953
Title: Корпоративний маркетинг сучасної епохи
Authors: Скляров, Роман Васильович
Скляров, Роман Васильевич
Skliarov, Roman
Мальчев, Б. Р.
Keywords: корпоративний маркетинг;економіка України;маркетинг;сучасна економічна система;маркетингова стратегія
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2021 р.);С. 106-108
Abstract: У сучасних, динамічних умовах, економіка України стикається з безліччю викликів. Деякі, здатні скласти нашій країні гарну службу, переходячи в позитивні, вигідні нам, тенденції, а інші, можуть нести значну загрозу стабільному економічному зростанню і перетворенням, які відбуваються в нашій економіці вже майже 30 років. Тенденції, важлива частина будь-якої системи наук, маркетинг – основа економічної науки, без цих понять, будь-яка теорія безглузда, а сучасна економічна система, виключи маркетинг як базове поняття управління та адміністрування, і зовсім, не матиме сенсу. Таким чином, вивчення тенденцій розвитку корпоративного маркетингу залишається чи не найважливішим фактором успіху, будь то державної або корпоративної сфери.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13953
Appears in Collections:Кафедра Публічне управління, адміністрування та право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf_Lutsk_18.02.21-107-109 (1).pdf249.6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.