Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Subject маркетинг

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 6 to 25 of 200 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Аграрний маркетинг: навчальний посібникЛобанов, М. І.; Маркіна, Т. А.; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana
Nov-2013АгроТаврія: видання Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного-
2020Аналіз конкурентоспроможності підприємства за моделлю М. ПортераКуруоглу, О. В.
2012Аналіз причин необхідності маркетингових об’єднань виробників при виході на зовнішні ринкиНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2019Англійська мова: метод. вказівки до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» (на основі повної загальної середньої освіти) факультет економіки та бізнесу денної форми навчання студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОКР «Бакалавр»Кравець, Олена Олександрівна; Кравец, Елена Александровна; Kravets, Olena
2019Англійська мова: метод. вказівки до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти «Магістр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» факультет економіки та бізнесу денної форми навчання, 1-2 курсКравець, Олена Олександрівна; Кравец, Елена Александровна; Kravets, Olena
2019Бренд-менеджмент виробників продукції дитячого харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2021Бренд-менеджмент підприємств хлібопекарської галузі в умовах маркетингової орієнтаціїМайборода, Ганна Олександрівна; Maiboroda, Hanna
2018Бренд-менеджмент як складова комплексу маркетингу підприємстваМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваЛисак, Г. Є.; Лисак, Оксана Іванівна; Лысак, Оксана Ивановна; Lysak, Oksana
2019Визначення споживчого статусу дитини у маркетингу продуктів харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2010Використання послуг маркетингових фірм виробничими підприємствамиНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2014Використання форм та засад діяльності інтегрованих корпоративних структур бізнесу у процесі формування інноваційної політики розвитку маркетингу: теоретичний аспектНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2008Влияние маркетинга на хозяйственную деятельность предприятияНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
23-Jan-2019Влияние маркетинговой деятельности предприятий на безопасность питания детей и подростковКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2004Влияние функционирования службы маркетинга на улучшение показателей хозяйственной деятельности предприятия сельскохозяйственного машиностроенияНехай, Виктория Васильевна; Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
2007Внедрение и совершенствование маркетинга в банкеНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2018Вплив бренду на поведінку споживачів на ринку дитячого харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Впровадження комплексу маркетингу у бізнес структури в неоіндустріальній економіціМихайлова, М. С.
18-Nov-2019Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей-