Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9035
Title: Впровадження комплексу маркетингу у бізнес структури в неоіндустріальній економіці
Authors: Михайлова, М. С.
Keywords: неоіндустріальна економіка;конкурентоспроможність;маркетинг;бізнес-структура
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (Луцьк, 31 жовтня 2019 р.);С. 641-643
Abstract: Маркетинговий комплекс в бізнес-структурі передбачає утворення управлінських структур спеціалізованих на розв’язанні завдань стратегічного розвитку на основі адекватних оцінок ситуації, можливостей і комунікацій в неоіндустріальній економіці.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9035
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf370.04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.