Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Subject маркетинг

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 140 to 159 of 200 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Разработка маркетинговой товарной стратегии предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia; Колесник, А. А.
2019Реклама як ефективний інструмент маркетингуСергєєва, Ю. О.
2011Ризики та їх вплив на діяльність суб'єктів малого бізнесу у сільському господарствіЯворська, Тетяна Іванівна; Яворская, Татьяна Ивановна; Yavorska, Tetiana
2014Ринковий аспект менеджменту підприємствРечка, Катерина Миколаївна; Речка, Екатерина Николаевна; Rechka, Kateryna
2019Ринковий потенціал нішевої культури - журавлиниГребельна, Г. В.
2018Ринковий потенціал та особливості планування маркетингової діяльності фермерських господарств на ринку плодів в УкраїніКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna; Олексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2019Ринок спецій в Україні: аніс, фенхель, коріандрОбіход, В. Ю.
2008Розвиток взаємозв'язку маркетингової й виробничої діяльностей машинобудівного підприємстваНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2011Розвиток регіональної системи маркетингу і агромаркетингової інформації Запорізької областіШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Розвиток ринку часнику як нішевої культуриКраєва, О. В.
2005Розвиток фермерства та проблеми сільськогосподарського маркетингу в регіонахКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2017Роль маркетингових досліджень в прийнятті управлінських рішеньКуліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
8-Feb-2019Роль маркетингу в управлінні безпекою харчування дітейКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2018Синергія складових логістичної системи та маркетингуНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2012Систематичний і ефективний маркетинг – засіб підвищення культури підприємницької діяльностіНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
10-Dec-2021Соціально-відповідальне суспільство: український та європейський контекст розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції-
2021Соціометрична оцінка взаємодії суб’єктів маркетингового механізмуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Стан та перспективи розвитку агропромислового комплексу УкраїниДанюк, К. О.
2019Стан та тенденції розвитку ринку аґрусу в УкраїніНіколаєнко, О. О.
2020Стоимость бренда как инструмент повышения конкурентоспособности предприятияМайборода, Анна Александровна; Майборода, Ганна Олександрівна; Maiboroda, Hanna