Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5521
Title: Ринковий потенціал та особливості планування маркетингової діяльності фермерських господарств на ринку плодів в Україні
Other Titles: Market potential and planning of marketing activities of farms on the fruit market in Ukraine
Authors: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Олексенко, Роман Іванович
Олексенко, Роман Иванович
Oleksenko, Roman
Keywords: ринок;ринковий потенціал;виробничий потенціал;планування;маркетинг;маркетингова діяльність;фермерське господарство;market;market potential;production potential;planning;marketing;marketing activities;farming
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2(37) (С. 274-280)
Abstract: UK: Необхідність дослідження ринкового потенціалу фермерських господарств та планування їх діяльності при виробництві та збуті плодів викликана стрімкими змінами коньюнкури ринку як на національному так і на міжнародному рівні, висуненням нових вимог щодо якості та кількості збутових партій продукції. Мета дослідження: оцінка ринкового потенціалу фермерських господарств, визначення місця фермерів у виробництві продукції галузі плодівництва, аналіз складових ринкового потенціалу та алгоритму його реалізації, підкреслення ролі планування у маркетинговій діяльності невеликих підприємств. Результати дослідження ринкового потенціалу та своєчасне планування маркетингової діяльності фермерських господарств дадуть можливість використати сильні сторони з можливостями, виявити слабкі боки з загрозами в діяльності господарств. Повне використання ринкового потенціалу фермерами при виробництві та реалізації плодів розкриє широкі горизонти не тільки меж національного але й міжнародних ринків. EN: Fruits and berries are one of the main crops, raw materials for enterprises and processing. Farms are a form of management, which, along with large enterprises and households has advantages in the production of products, respond more quickly to market changes in assortment and price policy, have the ability to achieve appropriate quality indicators. However, the state of development of the fruit industry shows that Ukrainian farmers have the lowes performance in this area. Successful implementation of market potential and proper planning of marketing activities of farmers in the fruit market will produce fruits in an amount that exceeds the indicators of households and enter international markets.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5521
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!Макет 2(37)2018-270-276.pdf422.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.