Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4655
Title: Роль маркетингових досліджень в прийнятті управлінських рішень
Authors: Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: конкурентоспроможність;завдання маркетингових досліджень;сучасні методи проведення досліджень;маркетингова діяльність;маркетинг;прийняття управлінських рішень
Issue Date: 2017
Series/Report no.: Актуальні проблеми розвитку малого та середнього підприємництва: матеріали регіональної науково-практичної конференції ( м. Мелітополь, 12 грудня 2017р. );C. 60-62
Abstract: UK: Щоб бути конкурентоспроможними на ринку та задовольняти потреби споживачів підприємства повинні приймати правильні рішення, які б в подальшій діяльності принесли позитивні результати. Такі рішення можуть прийматися лише на основі використання такого інструменту маркетингу як маркетингові дослідження. Роль маркетингових досліджень полягає в оцінці потреб, запитів і попиту споживачів, яка допомагає створенню програми їх задоволення, ідентифікації та визначення як проблем, так і можливостей підприємства здійснити та оцінити свою маркетингову діяльність.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4655
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-1-60-62.pdf2.41 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.