Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9062
Title: Реклама як ефективний інструмент маркетингу
Authors: Сергєєва, Ю. О.
Keywords: реклама;маркетинг;маркетингові комунікації
Issue Date: 2019
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 109
Abstract: Реклама наголошує на соціальній значущості товару чи його уявній престижності. Крім того, використовується реклама масового впливу, що дає можливість фірмі захопити частку ринку (чи утримати її), витіснити конкурентів або принаймні не поступатися їм. Проте цього можна досягти лише значним коштом та настільки гучним «криком», щоб за ним не чутно було «крику» інших, а це не завжди можливо.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9062
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.PDF352.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.