ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5071
Title: Розвиток регіональної системи маркетингу і агромаркетингової інформації Запорізької області
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: маркетинг;агромаркетингова інформація;агромаркетинг;структура системи маркетингу;сільськогосподарські товаровиробники;агромаркетинговая информация;структура системы маркетинга;сельскохозяйственный товаропроизводитель;marketing;agromarketing;agromarketing information;the marketing system structure;agricultural producers
Issue Date: 2011
Series/Report no.: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 1(13) (С. 502-508)
Abstract: UK: Запропоновано структуру галузевої системи маркетингу і агромаркетингової інформації Запорізької області. Обгрунтовано основні задачі діяльності системи агромаркетингу. Визначено місце та роль сільськогосподарських товаровиробників у системі руху агромаркетингової інформації. RU: Предложена структура системы маркетинга и агромаркетиновой информации Запорожской области. Обоснованы основные задачи деятельности системы агромаркетинга. Определена роль и место сельскохозяйственных товаропроизводителей в системе движения агромаркетинговой информации. EN: The structure of marketing system and the agromarketing information of the Zaporozhye area is offered. The basic goals of agromarketing system activity are found. The role and a place of agricultural producers in system of the agromarketing information movement is defined.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5071
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf328,32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   




Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.