Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 41 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Аналіз впливу соціального оточення на модель поведінки споживачаКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2018Вплив бренду на поведінку споживачів на ринку дитячого харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Бренд-менеджмент виробників продукції дитячого харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Складові айдентики бренду у формуванні конкурентних перевагБовкун, Г. О.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Взаємодія суб’єктів маркетингового механізмуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Маркетинговий механізм організації харчування дітей у закладах загальної середньої освітиКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Маркетинговий аспект споживчої соціалізації дітей шкільного вікуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Роль бренду у формуванні комунікаційної стратегії підприємстваМостовий, О. Є.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Модель BRAND WHEEL на прикладі ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат»Крюковська, К. І.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Ринкові переваги реалізації вакуумованих продуктів харчуванняЛущик, А. О.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia