Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15057
Title: Взаємодія суб’єктів маркетингового механізму
Other Titles: Взаимодействие субъектов маркетингового механизма
The interaction between the subjects in marketing mechanism
Authors: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Keywords: маркетинговий механізм;суб’єкт маркетингу;безпека харчування дітей;функції управління;маркетинговый механизм;субъект маркетинга;безопасность питания детей;функции управления;marketing mechanism;subjects of marketing;children’ food safety;functions of management
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки;Т. 1, № 21 (С. 129-136)
Abstract: UK: Стаття присвячена розгляду проблематики формування системної основи всебічного управління безпекою харчування дітей шкільного віку із залученням широкого кола суб’єктів маркетингу. Така необхідність обумовлена відсутністю у дітей шкільного віку сталої моделі споживчої поведінки при виборі ними продуктів та послуг харчування, що робить дітей вразливими перед агресивною маркетинговою політикою виробників. Створення соціально-економічних умов, за яких людина здатна задовольнити свої потреби у повноцінному харчуванні є одним з стратегічних завдань держави. Автором запропоновано державне регулювання питань підвищення безпеки харчування дітей розглядати не як єдиний можливий інструмент, а як елемент цілісного маркетингового механізму. У статті представлено концептуальну ідею взаємодії суб’єктів маркетингового механізму управління безпекою харчування. RU: Статья посвящена рассмотрению проблематики формирования системных основ разностороннего управления безопасностью питания детей школьного возраста с привлечением широкого круга субъектов маркетинга. Такая необходимость обусловлена отсутствием у детей школьного возраста сформированной модели потребительского поведения при выборе ими продуктов и услуг питания, что повышает уязвимыми перед агрессивной маркетинговой политикой производителей. Создание социально-экономических условий, при которых человек способен удовлетворить свои потребности в полноценном питании является одной из стратегических задач государства. Автором предложено государственное регулирование вопросов повышения безопасности питания детей рассматривать не как единственно возможный инструмент, а как элемент целостного маркетингового механизма. В статье представлена концептуальная идея взаимодействия субъектов маркетингового механизма управления безопасностью питания детей школьного возраста, которая представляет ядро маркетингового механизманя дітей шкільного віку, що становить ядро маркетингового механізму. EN: The strategic task of the state is to ensure the proper health of children, the implementation of preventive measures aimed at preventing diseases that can be caused by malnutrition, creating conditions for improving the demographic situation in Ukraine. Children do not have a well-formed model of consumer behavior, so when choosing products and services, schoolchildren become vulnerable to aggressive marketing policies of business. Therefore, state regulation of food safety for children should not be considered as the only possible option, but as one element of a comprehensive marketing mechanism for managing schoolchildren food safety with the involvement of stakeholders.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15057
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document.pdf380.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.