Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15053
Title: Маркетинговий аспект споживчої соціалізації дітей шкільного віку
Other Titles: Marketing aspect of consumer socialization of school children
Authors: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Keywords: поведінка споживача;харчування дітей;маркетинг;модель поведінки споживача;маркетингова активність
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Інноваційна економіка;№ 2 (С. 112-118)
Abstract: Метою дослідження є визначення концептуальних основ процесу споживчої соціалізації дітей шкільного віку з огляду на процес становлення моделі споживчої поведінки дітей на ринку продуктів та послуг харчування.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15053
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
682-1436-1-SM (2).pdf644.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.