Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15058
Title: Маркетинговий механізм організації харчування дітей у закладах загальної середньої освіти
Other Titles: Marketing Mechanism of Children's Nutrition in General Secondary Education Institutions
Authors: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Keywords: маркетинг;стейкхолдер;послуги харчового сервісу;ринок продовольства;концепція соціально-етичного маркетингу;marketing;stakeholder;food service;food market;concept of social and ethical marketing
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Науковий вісник Мукачівського державного університету;Т. 7, вип.2 (С. 137-145)
Abstract: UK: Актуальність дослідження питання організації та якості харчування дітей у закладах освіти пов’язана з необхідністю визначення потенціалу застосування маркетингових підходів з метою підвищення рівня організації харчування дітей. Мета статті полягає у виявленні методологічних методів щодо формування концептуальної моделі маркетингового механізму організації харчування дітей у закладах загальної середньої освіти. Теоретико-методологічною основою дослідження стали загальнонаукові та специфічні методи, за допомогою яких були сформульовані теоретичні положення напрямів проблематики організації харчування дітей у закладах загальної середньої освіти. У статті аналізується внутрішня структура маркетингового механізму шляхом аналізу її основних функцій: планування, організація, мотивація та контроль. Розкрито зміст ключових функцій маркетингового механізму та охарактеризовано їх зміст, а також розроблено концептуальну модель маркетингового механізму організації харчування дітей шкільного віку на основі взаємодії суб’єктів маркетингу на соціальному, системному та особистому рівнях управління. Автором запропоновано розглядати ядро моделі маркетингового механізму як систему взаємодії суб’єктів маркетингу, які є ключовими стейкхолдерами на ринку продуктів і послуг харчування дітей шкільного віку. Встановлено, що стратегічним пріоритетом запровадження маркетингового механізму організації харчування дітей є сприяння комплексній реалізації довгострокових програм у цій сфері на основі державно-приватного партнерства. Практична цінність дослідження полягає у всебічному аналізі структури маркетингового механізму, спрямованого на організацію взаємодії суб’єктів процесу, яка сприятиме досягненню максимально можливого рівня якості та безпечності харчування дітей за наявних умов. EN: The relevance of the study of the organisation and quality of children's nutrition in educational institutions is related to the need to determine the potential of marketing approaches to improve the organisation of children's nutrition. The purpose of the study is to identify the methods for the development of a conceptual model of the marketing mechanism for the organisation of children's nutrition in general secondary education. The theoretical and methodological framework of the study included general scientific and specific methods, which were used to formulate theoretical positions on the organisation of children's nutrition in general secondary education. The study analyses the internal structure of the marketing mechanism by analysing its main functions: planning, organisation, motivation, and control. The content of key functions of the marketing mechanism is covered and their content is described, and also the study developed a conceptual model of the marketing mechanism of the organisation of nutrition of school children based on interaction of subjects of marketing at social, system, and personal levels of management. The author proposes to consider the core model of the marketing mechanism as a system of interaction of marketing actors who are key stakeholders in the market of food and nutrition products for school-age children. It is established that the strategic priority of the introduction of the marketing mechanism of children's nutrition is to promote the comprehensive implementation of long-term programmes in this area based on public-private partnership. The practical value of the study lies in a comprehensive analysis of the structure of the marketing mechanism aimed at organising the interaction of the subjects of the process, which would help achieve the highest possible level of quality and safety of children's nutrition under the current conditions.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15058
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.