Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.01 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Стоимость бренда как инструмент повышения конкурентоспособности предприятияМайборода, Анна Александровна; Майборода, Ганна Олександрівна; Maiboroda, Hanna
2018Бренд-менеджмент як складова комплексу маркетингу підприємстваМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Оцінювання конкурентної позиції бренду хлібопекарської галузі за допомогою бенчмаркетингуМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2019Теоретичні основи функціонування брендовМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2019Маркетингові особливості використання портфеля брендівМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Показники бренд-менеджменту та ефективність їх використанняМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2018Вплив факторів мікросередовища на маркетингову діяльність підприємств хлібопекарської галузіМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Фактори макросередовища та їх вплив на діяльність хлібопекарських підприємствМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Аналіз діяльності підприємств хлібопекарської галузі за індексним методомМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Маркетингові інструменти в системі бізнес - плануванняМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna