Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13722
Title: Маркетингові інструменти в системі бізнес - планування
Authors: Майборода, Ганна Олександрівна
Майборода, Анна Александровна
Maiboroda, Hanna
Keywords: маркетинг;маркетингова політика розподілу;бізнес-планування;бізнес-план;продаж товару
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);С. 20-21
Abstract: Можна зазначити що, маркетинговий розділ відіграє важливу роль у загальній структурі бізнес-плану, на його основі визначається стратегія просування товарів на ринку, а отже підприємство стає більш ефективним, продукція буде користуватися більшим попитом, все це призведе в результаті до збільшення прибутку – кінцевої довгострокової мети будь-якого підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13722
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-22-23.pdf351.27 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.