Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Subject market

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 35  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Analysis of micro and macro marketing environment in the juice marketKrutikova, A.
2021Market power and competitive policy on the market of tourism services insurance.Suslikov, А.; Sirenko, O.; Karman, S.; Pochernina, Nataliia; Почерніна, Наталя Вікторівна; Zakharchenko, O.; Vasylchenko, O.; Васильченко, Олена Олегівна
2019Role of intangible assets and their assessment in the modern economy of UkraineKurgan, L. P.
2021The optimal parameters of agricultural insurance of the products in the UkraineTrusova, Natalia; Трусова, Наталя Вікторівна; Трусова, Наталья Викторовна; Rubtsova, Natalia; Рубцова, Наталя Миколаївна; Рубцова, Наталья Николаевна; Rubtsov, Mykola; Chkan, Iryna; Чкан, Ірина Олександрівна; Чкан, Ирина Александровна; Radchenko, Natalia; Радченко, Наталя Миколаївна; Радченко, Наталья Николаевна; Osypenko, Svitlana; Осипенко, Світлана Олександрівна; Осипенко, Светлана Александровна
2018Why do currency black markets exist?Pshenychna, A.
2019Бренд-менеджмент виробників продукції дитячого харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Визначення споживчого статусу дитини у маркетингу продуктів харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Економіка малого підприємства на ринку нафтопереробних продуктів у короткостроковому періодіКраснодєд, Тетяна Леонідівна; Краснодед, Татьяна Леонидовна; Krasnodied, Tetiana; Бакіна, Тетяна Володимирівна; Бакина, Татьяна Владимировна; Bakina, Tetiana
2020Економіко – математична модель ринку плодово – ягідної продукції Півдня України: прогноз дії системиКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2020Ефективність збутової діяльності та місткість ринку плодово – ягідної продукції Півдня УкраїниКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2018Застосування методології консолідованого маркетингу для вирішення проблем збуту підприємств галузі сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2020Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринкуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2017Методичні підходи до виділення ринкових нішАрестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana; Арестенко, В. В.
2014Моделювання конкурентоспроможності продукціїАндрєєва, Лариса Олександрівна; Андреева, Лариса Александровна; Andrieieva, Larysa
2018Міжнародний досвід діяльності канадських фермерів на ринку плодово – ягідної продукціїКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2015Міжнародні аспекти діяльності сільськогосподарських підприємствКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2018Міжнародні позиції американських фермерів як експортерів плодово – ягідної продукціїКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2010Місце сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів в інфраструктурі аграрного ринку: переваги та мотиваційні аспектиКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2019Поведение украинских потребителей на рынке плодово – ягодной продукцииКолокольчикова, Ирина Владимировна; Колокольчикова, Ірина Володимирівна; Kolokolchykova, Iryna
2014Поведінковий аспект маркетингової діяльності підприємств малого бізнесуКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna