Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6876
Title: Analysis of micro and macro marketing environment in the juice market
Authors: Krutikova, A.
Kravets, Olena
Кравець, Олена Олександрівна
Кравец, Елена Александровна
Keywords: market
marketing
mineral water
managerial
functional
Issue Date: 2018
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріли Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області за підсумками наукових досліджень 2018 року). Кафедра іноземних мов: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 9-10
Abstract: Natural juice has a therapeutic effect. Our body receives a lot of vitamins, trace elements, minerals with various juices. Today, there is a strong competition in the juice market. For effective work of the enterprise, it is necessary to constantly explore the macro and micro environment of the market.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6876
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ин.яз 98 -9-10.pdf192,98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.