Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Subject consumer

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2019The generations theory and the advertising impact on consumerPopovich, S. V.; Bakina, Tetiana; Бакіна, Тетяна Володимирівна; Бакина, Татьяна Владимировна
2018Бренд-менеджмент як складова комплексу маркетингу підприємстваМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2019Визначення споживчого статусу дитини у маркетингу продуктів харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2018Вплив бренду на поведінку споживачаКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Культурні чинники макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування для дітейКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Модель поведінки споживача на ринку плодово – ягідної продукції: фактор сільської місцевостіКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2018Основні концептуальні підходи до організації проведення маркетингового аудиту підприємстваНестеренко, Світлана Анатоліївна; Нестеренко, Светлана Анатольевна; Nesterenko, Svitlana; Синяєва, Людмила Василівна; Синяева, Людмила Васильевна; Syniaieva, Liudmyla
2019Позиціювання плодово – ягідної продукції України на вітчизняному та міжнародному ринкахКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2021Індикатори управління безпекою харчування дітейКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Інтереси суб’єктів ринку плодово - ягідної продукції Півдня УкраїниКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna