Позиціювання плодово – ягідної продукції України на вітчизняному та міжнародному ринках
Вантажиться...
Файли
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
UK: Визначено зміст процесу позиціювання продукції, як дії щодо надання конкурентних переваг та загального управління збутовою діяльністю підприємств на галузевому ринку. Обґрунтовано підходи до позиціювання плодово – ягідної продукції на національному та міжнародному ринках. Виділено основні параметри, які мають вагомий вплив на результати розробки ринкових позицій. Проаналізовано проблеми та позитивні зрушення на ринку плодово – ягідної продукції у 2018р. EN: The content of the process of product positioning as an action to provide competitive advantages and General management of sales activities of enterprises in the industry market is determined. The approaches to the positioning of fruit and berry products on the national and international markets are substantiated. The main parameters
that have a significant impact on the results of the development of market positions are highlighted. The problems and positive changes in the market of fruit and berry products in 2018r are analyzed.