Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12110
Title: The generations theory and the advertising impact on consumer
Authors: Popovich, S. V.
Bakina, Tetiana
Бакіна, Тетяна Володимирівна
Бакина, Татьяна Владимировна
Keywords: digital advertising;consumer;generation Z;digital people
Issue Date: 2019
Publisher: Мелітополь: ТДАТУ
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 271)
Abstract: In any generation, there are certain features of their psychology, certain advantages that affect what choices they make. It is very important to understand and study your target audience, so that your product is relevant, and subsequently became a best seller
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12110
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-271.pdf162.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.