Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Subject маркетинг

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 200  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
20131.7. Современные подходы к решению проблем сбыта продукции отечественных предприятийНехай, Виктория Васильевна; Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
20194.6. Особливості управління логістичною системою молокопереробних підприємств: монографіяДемчук, Олена Миколаївна; Демчук, Елена Николаевна; Demchuk, Olena
2015General Marketing: навчально-методичний посібник з позааудиторного читання для студентів спеціальності «Маркетинг»Кравець, Олена Олександрівна; Кравец, Елена Александровна; Kravets, Olena
2018PR-розвиток кандидата у депутатиЛюбишко, В.; Застрожнікова, Ірина Володимирівна; Застрожникова, Ирина Владимировна; Zastrozhnikova, Iryna
2020SMM як засіб просування товарів та послугТкачук, Ю.
2012Аграрний маркетинг: навчальний посібникЛобанов, М. І.; Маркіна, Т. А.; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana
Nov-2013АгроТаврія: видання Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного-
2020Аналіз конкурентоспроможності підприємства за моделлю М. ПортераКуруоглу, О. В.
2012Аналіз причин необхідності маркетингових об’єднань виробників при виході на зовнішні ринкиНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2019Англійська мова: метод. вказівки до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» (на основі повної загальної середньої освіти) факультет економіки та бізнесу денної форми навчання студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОКР «Бакалавр»Кравець, Олена Олександрівна; Кравец, Елена Александровна; Kravets, Olena
2019Англійська мова: метод. вказівки до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти «Магістр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» факультет економіки та бізнесу денної форми навчання, 1-2 курсКравець, Олена Олександрівна; Кравец, Елена Александровна; Kravets, Olena
2019Бренд-менеджмент виробників продукції дитячого харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2021Бренд-менеджмент підприємств хлібопекарської галузі в умовах маркетингової орієнтаціїМайборода, Ганна Олександрівна; Maiboroda, Hanna
2018Бренд-менеджмент як складова комплексу маркетингу підприємстваМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваЛисак, Г. Є.; Лисак, Оксана Іванівна; Лысак, Оксана Ивановна; Lysak, Oksana
2019Визначення споживчого статусу дитини у маркетингу продуктів харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2010Використання послуг маркетингових фірм виробничими підприємствамиНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2014Використання форм та засад діяльності інтегрованих корпоративних структур бізнесу у процесі формування інноваційної політики розвитку маркетингу: теоретичний аспектНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2008Влияние маркетинга на хозяйственную деятельность предприятияНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
23-Jan-2019Влияние маркетинговой деятельности предприятий на безопасность питания детей и подростковКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia