Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15376
Title: SMM як засіб просування товарів та послуг
Authors: Ткачук, Ю.
Scientific director: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Keywords: рекламна діяльність;реклама;social media marketing;маркетинг;подання інформації
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів. За підсумками наукових досліджень 2020 року. Факультет економіки та бізнесу (Мелітополь, 9-18 листопада 2020 р.);C. 248-249
Abstract: Зараз соціальні мережі стають потужним механізмом для просування на ринку, але в умовах конкуренції підприємствам варто розробити індивідуальну манеру подання інформації, за допомогою чого виділяти торговельне підприємство з-поміж багатьох схожих. Кваліфіковану допомогу в цьому можуть надати спеціалісти у сфері SMM.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15376
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткачук Ю. SMM як засіб просування товарів та послуг.pdf430.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.