Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Subject market

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 11 to 30 of 35 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Застосування методології консолідованого маркетингу для вирішення проблем збуту підприємств галузі сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2020Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринкуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2017Методичні підходи до виділення ринкових нішАрестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana; Арестенко, В. В.
2014Моделювання конкурентоспроможності продукціїАндрєєва, Лариса Олександрівна; Андреева, Лариса Александровна; Andrieieva, Larysa
2018Міжнародний досвід діяльності канадських фермерів на ринку плодово – ягідної продукціїКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2015Міжнародні аспекти діяльності сільськогосподарських підприємствКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2018Міжнародні позиції американських фермерів як експортерів плодово – ягідної продукціїКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2010Місце сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів в інфраструктурі аграрного ринку: переваги та мотиваційні аспектиКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2019Поведение украинских потребителей на рынке плодово – ягодной продукцииКолокольчикова, Ирина Владимировна; Колокольчикова, Ірина Володимирівна; Kolokolchykova, Iryna
2014Поведінковий аспект маркетингової діяльності підприємств малого бізнесуКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2019Політико-правові чинники розвитку ринку продуктів харчування для дітей шкільного вікуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2010Поєднання теорії маркетингу і досвіду господарювання машинобудівного підприємстваНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2019Принципи сегментування ринку плодово – ягідної продукції Півдня УкраїниКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2018Ринковий потенціал та особливості планування маркетингової діяльності фермерських господарств на ринку плодів в УкраїніКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna; Олексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2019Ринок сільськогосподарської техніки УкраїниГрицаєнко, Ігор Миколайович; Грицаенко, Игорь Николаевич; Hrytsaienko, Ihor
2017Розвиток садівництва в Запорізькій областіКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2017Розвиток садівництва в Херсонській областіКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2009Розрахунок економічної ефективності (бізнес-план) по плануванню і організації виробництва замороженої плодоовочевої продукціїТарасенко, Віра Григорівна; Тарасенко, Вера Григорьевна; Tarasenko, Vira; Ялпачик, Володимир Федорович; Ялпачик, Владимир Федорович; Yalpachyk, Volodymyr
2021Стратегічне управління та формування позитивного іміджу суб’єктів господарюванняКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2019Сучасні реалії споживання плодово–ягідної продукції на півдні УкраїниКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna