Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6161
Title: Поєднання теорії маркетингу і досвіду господарювання машинобудівного підприємства
Other Titles: Connection of the theory of marketing and experience of managing of the machine-building enterprise
Соединение теории маркетинга и опыта хозяйствования машиностроительного предприятия
Authors: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Keywords: маркетинг;ефективність;конкурентоздатність;прибуток;ринок;маркетинг;эффективность;конкурентоспособность;прибыль;рынок;marketing;efficiency;competitiveness;profit;market
Issue Date: 2010
Series/Report no.: Культура народов Причерноморья;№188 (С. 10-12)
Abstract: UK: Надається обгрунтування доцільності запровадження маркетингу на машинобудівних підприємствах України та наукового підходу до раціонального вирішення цієї задачі. RU: Представлено обоснование целесообразности внедрения маркетинга на машиностроительных предприятиях Украины и научного подхода к рациональному решению этой задачи. EN: The substantiation of expediency of introduction of marketing at the machine-building enterprises of Ukraine and the scientific approach to the rational decision of this problem is presented.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6161
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6......Культура август 2010.pdf333.58 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.