Розвиток спеціальних інтелектуальних здібностей здобувачів освіти до вивчення фундаментальних наук: основні переваги

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Анотація

UA: Мета статті полягає у представленні особливостей розвитку спеціальних інтелектуальних здібностей здобувачів освіти до вивчення фундаментальних наук. У статті наголошено на тому, що розвиток спеціальних інтелектуальних здібностей здобувачів загальної середньої освіти до вивчення фундаментальних наук має свої особливості, що зводиться до вибору індивідуального підходу, збагачення знань, розвитку творчих здібностей, вивчення відповідних методів навчання, інтелектуальної та емоційної підтримки. Методологія дослідження ґрунтується на тому, що основні індивідуальні методи і форми роботи, які можна використовувати для розвитку інтелектуальних здібностей, включають індивідуальні консультації і наставництво, індивідуальні проєкти, індивідуалізовану програму навчання, менторство, інтелектуальні змагання на всеукраїнському та міжнародному рівнях. Наукова новизна полягає в тому, що вивчення фундаментальних наук вимагає від здобувачів загальної середньої освіти аналітичного, критичного та творчого мислення. Спеціальні методи навчання повинні сприяти розвитку інтелектуальних здібностей здобувачів освіти. Робота в малих групах, проєктна діяльність, лабораторні роботи, практичні заняття – це тільки декілька прикладів методів, які ефективні для такого розвитку. Так, спеціальні методи навчання сприяють розвитку інтелектуальних здібностей здобувачів. На цьому етапі важливо розуміти особливості використання інтерактивних методів навчання, індивідуального підходу, ігрових методів навчання, сучасних технологій. Фундаментальні науки є ключовим елементом освіти, сприяючи розвитку інтелектуальних здібностей здобувачів загальної середньої освіти. Їх вивчення стимулює критичне мислення, аналітичні навички та здатність до розв’язання складних проблем. Розвиток спеціальних інтелектуальних здібностей є необхідною передумовою для ефективного вивчення фундаментальних наук. /// EN: The purpose of the article is to present the peculiarities of the development of special intellectual abilities of education applicants to study the fundamental sciences. The article emphasizes that the development of special intellectual abilities of education for the study of fundamental sciences has its own peculiarities, which is reduced to the choice of individual approach, enrichment of knowledge, development of creative abilities, study of relevant methods of teaching, intellectual and emotional support. The research methodology is based on the fact that the main individual methods and forms of work that can be used for the development of intellectual abilities include individual consultations and mentoring, individual projects, individualized training program, mentoring, organization of intellectual competitions at the all – Ukrainian and international levels. Scientific novelty is that the study of fundamental sciences requires the education of analytical, critical and creative thinking. Special teaching methods should contribute to the development of intellectual abilities of education applicants. Working in small groups, project activities, laboratory work, practical classes are just a few examples of methods that are effective for such development. Yes, special teaching methods contribute to the development of intellectual abilities of the applicants. At this stage, it is important to understand the peculiarities of using interactive teaching methods, individual approach, game methods of teaching, modern technologies. The fundamental sciences are a key component of education, contributing to the development of intellectual abilities of students in general secondary education. Their study stimulates critical thinking, analytical skills, and the ability to solve complex problems. The development of special intellectual abilities is a necessary prerequisite for effective study of fundamental sciences.

Опис

Бібліографічний опис

Шарова Т. М. Розвиток спеціальних інтелектуальних здібностей здобувачів освіти до вивчення фундаментальних наук: основні переваги // Проблеми освіти: збірник наукових праць. Вип.1(100). Київ, 2024. С. 128-140. DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.1-100.2024.09

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By